The night

Back home, baby! Blev en soft kväll med godis och kortspel hos Emelie tillsammans med Angelica, och sure babe, det är alltid trevligt. Men inget går upp emot en galen festkväll + utgång, that's a fact ! Nästa helg blir det iallafall fett med ös, for sure, för lilla Angie fyller ju faktiskt 20 år idag och det måste självklart firas ! Sådant går inte obemärkt förbi förstår ni väl :) Hittade en sjukt bra låt i Gaybloggen. Jag dör, så sjukt braaaaaaaaaaaa!


Hittade en gammal bild på mig från i höstas/vintras. Visst ser jag sjukt annorlunda ut?

Kommentarer
Postat av: Michaela

De spelade den under Oscarsgalan, den är faktiskt väldigt bra. Coolt gjord framför allt

2009-04-19 @ 09:18:35
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, nej?

2009-04-19 @ 10:03:44
Postat av: Anonym

ser precis likadan ut, med samma gamla pose och allt!

2009-04-19 @ 10:38:56
Postat av: Hannah

Nää, jag tycker du ser likadan ut bortsett från håret, haha ;)

2009-04-19 @ 16:33:08
URL: http://uglies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0