Sunday-morning

Yeeey, det är söndag! Så sjukt spännande, och guuud vad roligt... NOT. Imorgon är det nämligen slut på min ledighet för då börjar jag plugga. Visst ska det bli spännande att börja på något nytt, och visst känns det bra att få göra något överhuvudtaget. Men, jag är ändå en latmask innerst inne och utbildningen är trots allt på distans så tänk om jag fuckar upp allting??? Nej, nu jävlar ska jag tänka positivt. Det här kommer gå hur bra som helst. Det här kommer Josie klara som en dans på rosor för hon klarar ju allt bara hon ger sig fan på det ! Wish me luck, babes.



En modellkarriär hade känt så mycket enklare!

Kommentarer
Postat av: Emily

Det kommer du fixa, helt klart! Själv är jag bara så skoltrött att jag vill dö. Ge mig sommar!



Jag vill så gärna ha ett par coola brillor, för det är snyggt, men fatta att jag ser ut som fan i alla :P Onödigt. Jag har nog allt för onormal form på nyllet.

2009-04-19 @ 11:13:23
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Lycka till lycka till lycka till! Klart du kommer att klara det :)

2009-04-19 @ 11:53:10
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0