Summer of '09

Eftersom vi i norr inte sett solen på flera veckor nu är det förståss omöjligt att inte börja drömma om sommaren. Jag har så mycket planerat, och så mycket att se framemot. Allt involverar fest på ett eller annat sätt, men som ni vet så är jag en riktig party-girl, så det är självklart ;) Jag vill dock inte avslöja allt redan nu, men kan säga som så att det åtminstonde blir två festivaler (gatufesten i s-vall och yran i ö-sund), en utlandsresa, Ulvön på midsommar och flera dygn ute i skärgården med nya båten. Allt med mina vänner, och så mycket mer! Det kommer bli en toppen-sommar, I just now it.

Sienna är grymt festival-snygg

Kommentarer
Postat av: Alexis

Sådär snygg och fräsch såg jag verkligen inte ut på hultsfred förra sommaren. Har aldrig känt mig äckligare och ofräschare och mindre snygg haha!

2009-04-09 @ 16:51:07
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0