Pullkrossar-tur

Nu jävlar har jag och Johanna varit duktiga. Riktigt duktiga! Vi har varit ute och cyklat 2 hela mil :D Tyvärr kan jag inte påstå att det var varmt för fem öre. Soligt, men vindarna är iskalla så jag förfrös nog mer än ett finger. Men det var det nästan värt, för nu behöver jag inte alls känna mig lat som sket totalt i promenaden med mami och papi iförmiddags. I ROCK! Fast, jävlar vad ont man får i röven/pullan när man cyklar! Vi döpte om cykeln till "pullkrossarn". Ett mycket mer passande namn, haha!

Bild 1: view mot Övik Bild 2: snygg-Johanna Bild 3: enorm backe vi precis bestigit Bild 4: skitsnygg cykel-stil




Kommentarer
Postat av: Emily

Vad roligt! :D En av mina bästa vänner pluggar till tandsköterska och hon trivs jättebra. Ska du plugga hemma i Ö-vik eller?

2009-04-15 @ 17:22:53
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahahaaha

2009-04-15 @ 17:33:22
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0