Övik is beautiful

Tidigare ikväll var jag och Angie ute på en timmes stadsrunda (mest för att förbränna chokladtårta, men också för att få lite luft) och gud vad mysigt det var. Att vandra runt i vår lilla stad och bara kolla på alla hus, människor och natur är så himla underskattat. Det är så sjukt fint här och jag älskar att vara utomhus. Nu längtar jag ännu mer tills jag får min egna lägenhet i stan, så att jag kan gå runt där hur mycket jag vill. Jag älskar att bo som jag bor (vid havet) men hit kommer jag alltid kunna återvända. Att ha mitt eget i stan ser jag verkligen framemot !


Jag bor så himla fint, kan man ha det bättre ! Don't think so :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0