Observation: lekstuga

Igår när vi på en förfest hos någon snubbe i Kramfors kunde man ju inte låta bli att känna sig aningen malplacerad. Jag tror vi hamnade i en lekstuga där någon osmart jävel bestämt sig för att kasta in några flaskor sprit. Folket på festen var födda mellan 1990-92, och att jag är 2-4 år äldre än dem tror jag aldrig har känts så uppenbart. Killarna lekte runt som en bunt manshoror allihopa (nästan alla, och särskilt en) och tjejerna gick ut för att "minst och kortast klänning" vinner. Herregud, de måste ha frusit ihjäl när de skulle hem. Ja, för på krogen kom dem i yngsta laget ju inte in. Jag kände mig som deras morsa där jag satt i mina jeansleggings och långärmade tröja och huttrade åt dem i tub-kortkort-klänning och bara ben. Men, det är ju sådär många tjejer i den åldern tror att det fungerar. Men det märker dem med åren att det gör det inte :)

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Det har jag med, så jag köpte den! Den är bäst ever!!!

2009-04-17 @ 12:22:11
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: oscar

haha lät som du trivdes i kramfors jossan! ^^



Kramfors (N)

2009-04-19 @ 23:35:42
Postat av: Josefine

Oscar; haha, vi kan väl nöja oss med ett "nja" ^^

2009-04-19 @ 23:43:04
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0