Nu sätter vi punkt

Nu pallar jag inte sitta ute mer. Sol i all ära, men till slut tar rastlösheten över. Så är det bara. Var föresten in på DennisM's blogg nyss (jag kan ju inte låta bli trots att jag borde) och läste hans "svar på tal". Visst, han har (tyvärr) en poäng och det ligger (tyvärr) något i det han skriver om att folk inte skulle ha reagerat lika starkt om han förespråkat övervikt på samma sätt som han gör med "size zero". MEN, vars skon klämmer vad gällande honom är när han hoppar på fullt normalviktiga människor såsom Kissie och Blondinbella. Men det förstår han ju självklart inte själv, för han verkar ju som sagt inte ha alla hästar i hagen. Nu ska jag inte ödsla mer energi på Dennis i min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0