Min navelpiercing

Jag insåg för några dagar sen att jag har haft min navelpiercing i 8 år. 8 år!!! Fattar ni? Det är ju helt sjukt länge :O Jag tog den när jag precis hade börjat 7:an, och ja, det är alltså 8 år sedan. Men trots att jag haft den så länge har jag aldrig tröttnat på den. Jag tycker den är lika fin nu som jag tyckte när den var nytagen. Och med tanke på att den tog 1 jävla år på sig att läka skulle jag aldrig få för mig att ta bort den. Jag skulle aldrig få för mig att ta bort den oavsett. Den är som en del av mig nu.  


Älskar min navelpiercing <3

Kommentarer
Postat av: sara

hur mkt väger du? så fin:D

vad för vit använder du runt ögonen?

kan du visa hur man lägger kajal på ett sånt snygt sätt?

2009-04-25 @ 20:38:13
Postat av: plastikoperera nu!

amanda säger:

Förövrigt är det något som inte känns helt okej i Josie's ansikte heller

anna säger:

haha Josies dinosaurienäsa

amanda säger:

Hahaha, ungefär. Jag tänkte mer "caveman" när jag såg det. Neandertalarnäsa.

2009-04-26 @ 02:15:26
Postat av: Josie

sara; haha jag vet inte hur mycket jag väger. jag använder ljusa ögonskuggor, t.ex "ranch", "satin" eller en från H&M som jag lägger längst in mot ögat. kajal målar jag bara på ögonlocket, använder en flytande eyeliner.

2009-04-26 @ 16:32:20
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det är sjukt snyggt!

Jag har själv haft min i snart 7 år :P

Dock har jag aldrig stora smycken utan bara en liten stav och det har verkligen blivit en del av mig också. Känns sjukt naket utan den :P



Tog din ett helt år att läka? :O

Sjukt lång tid, min var läkt efter bara någon månad och efter det har den varit helt felfri :)

2009-04-26 @ 17:33:10
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: mtvthehills

heheheh jag har haft min i 1 månad :P

2009-04-26 @ 20:05:36
URL: http://mtvthehills.blogg.se/
Postat av: Anonym

men banta.

2009-04-27 @ 01:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0