Love to hate

3 saker jag hatar vs. älskar just nu !


† smutstvätt. Jag tål det inte. Ibland blir äcklet så stort att jag bara måste tvätta upp all skitig tvätt, inklusive övriga familjens. Jag kommer aldrig förstå dem som har översvämmande korgar med skitiga trosor och svettiga tröjor ståendes, FYFAN.

† rastlöshet. Ibland får jag nåt allvarligt fel på mig själv. Jag kan aldrig sitta still och bara chilla. Bokstavsbarn...

† ständig otur. Saker och ting går aldrig som man planerat och vill. Det är ju så, men jag kommer aldrig lära mig att acceptera det.

♥  vädret. Solen skiner, himlen är blå, det är varmt... vad mer behöver jag säga? Jag ligger ute och solar i bara bikini !

♥ grilla. Detta efterlängtade vårväder innebär även grill-premiär. Nog för att vi grillade redan förra helgen, men grillat  kan man ALDRIG få nog av. Mums.

♥ .. att det är torsdag. Det innebär att det är fredag imorgon och det innebär feeeeeeeeeeest !


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

bra lista =)

2009-04-23 @ 13:36:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0