K*k sprit

Neeeeeeeej! Det som inte får hända hände igår. Jag blev för full och började spy som en gris. Så jävla äckligt och så jävla pinsamt och så jävla ovärt! Jag som verkligen hade sett framemot att gå ut igår. Men nej då, vid tolvtiden var min kväll definitivt över. Jävla Minttu-helvete. Varför ska jag shotta dig när jag egentligen hatar dig? Jag säger bara: aldrig mer!


Bortse från min jävligt mobbade min och kolla kepsen istället, hur snygg är inte den?! Jag vill också ha en rosa keps!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nej, mina är från H&M, men jävligt lika var de i alla fall!



Åh nej.. Jag har lyckats undgå att spy av sprit vilket jag är glad över. Men jag vet ju hur det förstör andras kvällar :(

2009-04-12 @ 16:33:50
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0