Burn in hell, mobbare

God morgon babes! Det var inte lika kul att vakna imorse som det brukar vara när man fått sova ut, för jag drömde en mardröm inatt. Jag blev jagad av mobbare. Blä! Finns det några mer ovärda människor än mobbare? Jag förstår verkligen inte vad sådana personer får ut av att ge sig på andra och trycka ner dem till helvetet. Helt obegripligt för mig. Jag har inte varit någon ängel genom hela barndom/skolgång (även om jag mestadels varit det), men jag skulle aldrig kunna leva med mig själv om jag hade trackat en annan människa så att dennes skolgång blev ett rent psykiskt (och ibland även fysiskt) helvete. Hur är dessa barn uppfostrade egentligen?! Nej, FYFAN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0