Beautiful nails

Morning, babys. Vet ni vad? Jag har bestämt mig för att spara ut mina naglar. Ja, det låter säkert inte som någon stor grej för er alla, men ni som känner mig vet att jag alltid klipper av mina naglar kort för att jag tycker att det är skönare. Men nu är jag trött på mina stumpar, så jag ska spara ut dem som jag hade för några år sedan. Då misstog folk alltid mina naglar för lösnaglar. Jag behöver inte ens måla den där vita kanten för att få fransk manikyr. Så fina naglar kan jag få om jag vill :)


Kommentarer
Postat av: katja

bra beslut där ;D det är snyggt på sommaren när man är så brun och fräsh :D jag ska gå och göra nagel förlägning innan vi åker utomlands faktiskt ! Ska göra det innan midsommar typ. Tänkte unna mig det. Hörru jag har hittat en jätte bra sida som heter sistaminuten.se. Super bra sida. Man hittar allt samlat. Det börjar ju snart dra ihop sig att man ska åka. Hoppas vi komma till Kreta. Men annars tycker jag rhodos verkar som ett hett tips :D:D

2009-04-21 @ 19:11:17
URL: http://katjamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0