8/4 Onsdag


Mina ögon ser alltid blå ut på webcam-bilderna. Men det är de inte, de är gröna!

Mitt huvud känns som en klump, och hjärnan som en deg. Så sjukt, jävla trött är jag. Jag firade att jag endast har en dag kvar att jobba  genom att somna som ett litet barn när jag kom hem. Inte ett smart drag. Jag kan inte sova mitt på dagen för jag mår alltid så jävla weird efteråt när jag vaknar. Ja, som jag mår nu. Jag får klumphuvud och deghjärna. Men jag måste hålla mig vid liv nu, för efter maten ska jag på systemet. Ska köpa sprit <3 inför helgen ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag kan inte heller sova mitt på dagen! Jag blir alldeles seg och dizzy.. Och inte nog med det så blir mina ögon också alltid sjukt blå i webcamen! Trots att jag har grönblå som drar mest åt det gröna hållet.

2009-04-08 @ 18:56:11
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Carolin

Man känner sig alltid lite konstig när man sovit på dagen, det är inte bra! Speciellt inte om man måste sova på natten sen, jag har alltid svårt för att somna i tid om jag sover på dagen, nog good! :/



Måste även säga att du alltid ser bra ut på alla bilder, förstår inte hur du lyckas med tanke på att vissa är webcam bilder (:

2009-04-08 @ 20:54:00
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0