Von Stockholm

Snacka om att jag hade en slitsam torsdag! Klev upp fyra på morgonen för att bila till Sundsvall och sedan ta bussen till Gävle, där vi bytte till tåg till Stockholm. Efter en lång dag med båt-tittande och provkörning av en sjukt fin Bayliner 2858 käkade vi sushi (på samma restaurang som du och jag åt, Camilla) och gick en kort sväng på stan. Som belöning för att jag gjorde pappi sällskap fick jag en mascara från Lancôme och en fotkräm från Body shop, vilket var mucho schysst. Klockan åtta på kvällen tog vi tåget till Sundsvall och bilade sedan hem till Övik där vi var hemma vid ett på natten. Behöver jag säga att dagen var lång? Särskilt då jag inte kan sova på fordon i rörelse, vilket är fett typiskt.

Kommentarer
Postat av: michaela

fan! det är samma här. minns inte senast jag sov i ett fordon. sover ALDRIG på flyg, i bil, buss eller på tåg

2008-09-27 @ 00:17:55
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh, jobbigt ;) Jag kommer ihåg när jag var mindre och åkte till thailand... tio timmars flygresa (på natten) och jag fick inte en blund.

2008-09-27 @ 09:55:35
URL: http://uglies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0