Langweilen

Vet ni. Jag är sjukligt less på att bara gå hemma nu. Att vara ledig är skönt. Att ha sovmorgon är skönt. Att kunna göra vad man vill är skönt. Men uttråkande. Rejält, jävla uttråkande. Jag är en rastlös person som kräver impulsivitet och händelser hela tiden. Jag vill göra saker och jag vill att det ska hända saker. Efter en dag utan aktiviteter är jag spy-less helt enkelt. Jobbet som frukostvärdinna på Scandic är något jag bara måste ha. Och jag brukar ju faktiskt oftast få som jag vill, tack vare min envishet. I´m ready to work now guys.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ett Stockholmsbesök hade kanske varit på sin plast! Finns mycket utrymme i 5an nu :)

2008-09-29 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0