Just another psyko

Min frågestund spårade visst ur en aning. Det var ingen annan än lilla Jens Söderström som kände att det fanns några frågetecken kring mig och mitt liv. Jag kanske är så öppen i bloggen, att ni redan har en klar bild av mig? Det vore isådanafall lite halvroligt. Jag försöker ju blogga om mig och mitt liv så utförligt jag känner att jag kan, utan att hänga ut mig själv för mycket. Så det skulle ju betyda att jag lyckats, right? Å andra sidan kanske ni tycker jag är verkar vara ett förjävla tråkigt och drygt white trash ni inte kunde bry er mindre om, så det var därför ni vägrade fråga något. Men nej, jag är inte bitter. Inte det minsta. Men glöm att Josie kommer ha frågestunder ever again!

Kommentarer
Postat av: Jonna

men oj jag hann inte mede den där frågestunden :P

annars hade jag skrivit en fråga, men du vet, jag känner dig redan ;)

2008-09-30 @ 11:43:44
Postat av: Emily

Anledningen till att ingen ställde någon fråga, om jag får säga vad jag tycker, är att vi faktiskt känner dig ganska väl. De flesta av oss har kanske följt dig sen Jealousy-tiden (jag har i alla fall det) och vill vi veta något så frågar vi bara. Låter knäppt att säga att vi känner dig, vilket vi absolut inte gör, men du berättar mycket i bloggen. Och du kan aldrig bli tråkig, den dagen du blir det så kommer nog de flesta att droppa av. Keep up the good work!

2008-09-30 @ 13:45:59
URL: http://emilyh.blogg.se/
Postat av: Josie

Emily: Vilken tur! Det var precis det jag ville höra :) Och jag är glad att du/ni känner så. För det är det som är lite meningen med mitt bloggande. Jag vill absolut inte vara anonym på något vis, och jag försöker bjuda på mig själv så gott det går. Tack för din kommentar :)

2008-09-30 @ 16:02:35
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag kan ha många frågor till bloggerskor, men så fort någon anropar till frågestund blir det TOMT i mitt huvud... har aldrig frågat nåt på en frågestund tror jag ;) Och jag håller med vad Emily skrev där uppe också.

2008-09-30 @ 17:55:12
URL: http://uglies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0