Again and again

Ikväll är det Idol, igen. Hurra! Eller inte. I don´t know how, I don´t know why. Men jag har börjat tröttna. Inte för att det är ny jury (oh no, I like them) och inte för att det är ett tråkigt program, egentligen. Men jag brukar älska auditionerna och det gör jag inte nu. Jag kollar mest bara för att kolla. För att jag alltid gjort det. Well, någon gång ska man väl få nog, I guess. Dock tror jag att jag kommer tycka Idol är mer spännande när tävlingen väl dragit igång. För nu är det liksom bara, aja..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har inte kollat på idol på jättelänge, tycker att det är rätt tråkigt :P Brukade gilla auditions förut, men inte ens det tycker jag är kul längre.

2008-09-17 @ 19:53:06
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: michaela

jag hatar auditions. jag vill helst inte se dem. tycker att de som är sugiga och allmänt dåliga får för mycket plats. skyffla bort dem och visa endast de bra.

2008-09-17 @ 21:37:00
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: hindu times

Sv; Helt ärligt, det spelar ingen roll! Det som behövs är kanske en vistelse utanför Sverige... Jag kanske egentligen inte är trött på svensson-idealet, jag kanske bara är trött på min nuvarande livssituation. Vettefan. Jag är trött och jag är fundersam, vilket resulterar i sådana där djupa, virriga och tankeställande inlägg. ;P



Hur är det med dig då? Trött på Sverige? :)

2008-09-17 @ 23:04:53
URL: http://hindutimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0