Accertamento

Youtube har slutat fungera! På min dator alltså. Förstår inte varför, men tråkigt som fan är det. R.i.p yotube. Därför kan jag inte lägga upp låten jag så gärna vill lägga upp. Men tipsa kan jag ju göra iallafall. Katy Perry - Waking up in Vegas. Lika bra som "I kissed a girl" var när den var ny.

Annars måste jag tyvärr meddela att jag inte kommer lägga upp några bilder från min skogsprommis i förmiddags. Min mobilkamera tog löjligt kassa bilder. Vore bara pinsamt att visa er. Men pallar jag ta med min Canon nästa gång ska jag absolut göra det. Det är så mysigt ute nu. Ni som inte brukar vistas i skogen bör verkligen börja göra det för ni går seriöst miste om något.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag brukar jogga & gå i skogen, men ALDRIG ensam.. tycker att det är läskigt ;)

2008-09-20 @ 15:06:23
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Hannah

SV; det gör jag, lite pinsamt, haha ;)

2008-09-20 @ 16:29:57
URL: http://uglies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0