Why´s the world so full of followers

Why´s the world so full of followers, when there´s so many choices in life?

Kiddo, det undrar jag också. Jag har aldrig förstått mig på copycats. Jag har aldrig förstått mig på folk som härmar andra. Jag har aldrig förstått mig på folk som inte kan vara sig själva. Jag har aldrig förstått mig på folk som vänder kappan efter vinden. Jag har aldrig förstått på mig stalkers. Har ni INGA egna viljor eller åsikter? Är ni så jävla rädda för vad folk ska tycka? Isådanafall. Face it, ni är ryggradslösa.

Kommentarer
Postat av: -CHRIS-

Tackar tackar ;) Det var snällt sagt av dig, haha

2008-10-26 @ 02:23:30
URL: http://chrislondon.blogg.se/
Postat av: Angelica

Att vara snäll och naiv är två helt skilda saker. Därav skrev jag snäll och naviv som säll/naiv om du inte uppmärksammade det. Jag accosiaerade inget av dem som en negativ sak, än om min personliga åskikt kan vara så, ialafall naiv. Killen som bjöd på mat var absolut snäll! Men också naiv, om man kan läsa andra människor fattar man ganska fort vad den andre är ute efter, din vänskap? Ja, helt ok! Pengar eller en drink? skit på dig. Det är sällan, om ens nånsin, man träffar en hungrig människa i maxkön som man helt plötsligt conectar med och blir BFF med. Erkänn, det är naivt!



Och dra ut klorna hur mycket du vill, vad jag vet har jag inte gjort dig nånting? Jag skulle vilja veta vad jag gjort dig som gör att du är så anti mig, haha seriöst josie! Tycker du en sak så stå för det också.



2008-10-26 @ 03:14:11
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: my

Du har så rätt! Tack för länken föresten. :)

2008-10-26 @ 13:09:35
URL: http://karmakiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0