Greatest hits


Ni är säkert skittrötta på allt vad Mötley Crüe och Nikki Sixx heter vid det här laget, men skiter jag blanka fan i. För jag är beroende av dem, och därför tänker jag tipsa er om ett klockrent album med dem också. Nämligen Greatest hits. Alla (nästan..) deras löjligt underbara godingar är samlade på en och samma platta, något man inte kan annat än älska. Ni som inte hört Mötley Crüe, eller ens vet vilka Mötley Crüe är (unbelievable..) känner förhoppningsvis iallafall igen deras mest kända låtar, såsom Girls, girls, girls, Dr Feelgood, Wildside, Home sweet home, Kickstart my heart, Shout at the devil & Bitter pill. Alla dessa finner ni på Greatest hits. Fett nice!

Kommentarer
Postat av: Maria

svar: ah, men vad roligt! :D då ska jag höra om de behöver fler folk + fixa fram lite mer information åt dig!

alltså, det är ju mer kvinnor än män som jobbar där.. är väl mycket för att det är så mycket "pillergöra", där det krävs mindre, smidigare händer.. så man kan väl säga att med tanke på att det är ett lite mer tekniskt jobb så är det väl mer karl-göra, men som sagt så jobbar det mer kvinnor där..

men jag skulle tycka det var hur roligt som hellst om du fick jobb där! :D

2008-10-07 @ 22:33:21
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0