I wanna make alot of money, but I don´t wanna go to school

Jag ger upp. Att söka jobb är lönlöst. Det finns inte en arbetsplats i Örnsköldsvik som behöver medarbetare. Till råga på allt verkar halva stan söka jobb just nu också. Och gissa vad? När jag ringde upp Scandic för att än en gång höra om hon planerat in mig i schemat för frukosten fick jag till svar att hon inte ägnat mig en tanke och att hon skulle höra av sig framöver när och OM hon behöver någon. Men fuck you. Det kan ju du glömma. Jag är inte intresserad längre. Hatar när folk ljuger en rakt upp i ansiktet. Varför inte bara vara ärlig på en gång? Jag ska fan gifta mig rik, så jag slipper söka jobb.

Fast just det. I skrivande stund fick jag ett samtal från en Kerstin på Hälsokostaffären i gallerian. Hon ville träffas, eftersom dom behöver extrapersonal. Äntligen :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag antar att du inte är ett dugg intresserad, men Sanmina söker nog fortfarande personal.. Ytmonteringen behöver mest folk, och jag har inte sån stenkoll vad de gör där, men de fyller på maskiner med komponenter och liknande. ingen lödning eller så som jag håller på med, utan mer sköta om maskinerna. inget svårt jobb alls, som jag har hört. Men man måste ju ha lite intresse av det iallafall.. men bara så att du vet :) du kan ju fundera på det och om du vill veta mer om det så kan jag skaffa lite mer detaljerad information.

2008-10-07 @ 21:56:45
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0