DEF LEPPARD


Jag har ett jävligt bra musiktips till er nu. DEF LEPPARD.


Def Leppard är en brittisk hårdrock- och glam metal-grupp bildad i Yorkshire, England 1977. Bandet har sålt över 65 miljoner album världen över och jag förstår fan varför. Jag har en Best of-platta med dem och 85% av låtarna är så satans bra. Såklart ska jag tipsa er om några favoritlåtar.

Pour some sugar on me. Rocket. Love bites. Action. Bringin´on the heartbreak. Let´s get rocked. Photograph. Long long way to goMake love like a man. When love and hate collide. Animal.


Kommentarer
Postat av: Jonna

dom är grymma ! :)

2008-10-25 @ 16:36:00
Postat av: miss X

http://pasia.webblogg.se/2008/october/oldies-but-goodies.html#comment



Läs min kommentar, tack :)

2008-10-25 @ 17:28:30
Postat av: Andersson*

ordet "glam-rock" är så jävla överanvänt i dagens samhälle. Def Leppard är inte Glam, dom är vanlig hårdrock. har ingenting med Glam att göra, Glam är band som Sweet, Slade, T-Rex, David Bowie och till viss del New York Dolls..

2009-08-24 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0