Creeps

Jag har fått en invasion på rummet av det jag avskyr mest av allt i djurväg. Det djur som får mig att rysa allra mest. Nämligen spindlar. Igår satt en liten jävel på min gardin. Jag höll stenkoll på den i en halvtimme tills mamma kom hem så hon kunde döda den. Idag satt en annan jävel på min taklampa. Och sedan såg jag till min fasa ännu en idiot på väggen. Förstår ni hur äcklad jag är? Att det är blomflugor exakt överallt, som gör allt för att irritera mig, känns inte lika vesäntligt längre..

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: blä, jag fattar inte hur det kan vara så? var gick det snett med mitt huvud liksom? haha ^^

2008-10-06 @ 21:38:54
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0