This shit is fucking bananas

Idag har jag haft en värdelös otursmorgon från helvetet. Det började redan vid halv sex tiden imorse då jag var påväg till jobbet. Plötsligt börjar bilen tjuta då jag är nära som fan på att få soppatorsk. Hur fan kan man glömma att kolla bensinmätaren? Hatar mig själv. Anländer till Djursjukhuset, arg som fan. Låser upp dörren, går in, kommer på att jag måste larma av. Börjar fingra på larmet, men inser att jag glömt hur. Fan, fan, fan. Springer ut, och tänker att jag börjar om. Plötsligt, 10 sekunder senare, börjar larmet tjuta. Hatar mig själv ännu mer. Lyckas till slut snacka Securitas till rätta och få tyst på larmet. Stannar för att tanka påväg till Domsjö Fabriken. Inser att jag aldrig tankat med lösa sedlar förrut och plötsligt har jag, i all stress, tankat 96 istället för 95 oktan. Hatar mig själv som fan. Hur fan lyckas jag få igång ännu ett larm?! Sen ville jag bara hem och lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: Emily

Bananas kan man verkligen kalla det :P Haha, vilken hemsk början på dagen, men vissa dagar bara är så. Förhoppningsvis blir inte nästa likadan.

2008-12-18 @ 19:54:47
URL: http://emilyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0