So much bullshit

Ljuva helg. Som fan jag sett framemot denna. Måste firas. Men vet inte riktigt hur. Supa? Har iallafall slösat pengar på en ny skjortjävel. Från Vila. Mörkblå (älskar verkligen den färgen) 50% off. Och snygg som fan. Älskar att spendera pengar. Fast hatar det samtidigt som fan. Vad kallas det nu igen? Hatkärlek, ja. Har även en hatkärlek till mina naglar. Jag älskar dem när de är välvårdade (det är dem iofs aldrig) Men nymålade då. Och jag hatar dem när de är missfärgade, när de skivar sig och när de går av. Känns mest värt att klippa dem jämsmed fingrarna. Det är ju snyggt.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja, Volbeat är verkligen grymma. De kommer till Arenan i mars typ. JAG VILL SE

2008-12-19 @ 15:35:08
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0