WWF

Ni har väl inte glömt bort att jag är stöder Världsnaturfonden sedan ungefär 1 år tillbaka? Jag är djurfadder och skänker 100 kr i månaden för att hjälpa isbjörnarna, som är väldigt utsatta och otroligt söta. Det finns ungefär 20-25 000 isbjörnar i världen men hela två tredjedelar riskerar att försvinna till år 2050, till följd av av den globala uppvärmningen och issmältningen i Arktis. 100 kr i månaden är inte mycket, men definitivt bättre än att inte skänka något alls, så får jag föreslå att ni tar er råd och göra detsamma? Det är så uppskattat. Här är WWF´s hemsida och här kan ni klicka er vidare för att bli fadder :)

Kommentarer
Postat av: tessi

vi fick se någon film på en NO-lektion i 9an om klimatförändringarna osv. och då visade dom även isbjörnarna, jag fick tårar i ögonen då kan jag säga! sorgligt

2008-08-27 @ 15:18:38
URL: http://teeres.devote.se
Postat av: a.k

Jag tycker att det är extremt bra att du är så engagerad och att du dessutom inspirerar andra till astt engagera sig!



Däremot stödjer jag själv inte wwf. Jag sålde jultidningar o.dyl. för dem för ett par år sedan. Jag skulle efter allt mitt hårda slit (endast) tjänat 300 kronor. Men de fifflade till det i betalningsräkningen och bårkade med mej så att jag istället blev betalskyldig 300 kronor till dem.

ARGHH.

2008-08-27 @ 22:04:58
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0